luni, 4 februarie 2008

Curiozitati

  •  Daca vrei sa cauti "romanian dog" pe wikipedia, descoperi ca rezultatul principal e Ion Antonescu, cu relevanta de 100%, deci, conform celei mai mari inciclopedii online, Ion antonescu era un caine. Daca te incapatanezi si cauti "romanian hearding dog", rezultatul cu relevanta 100% este cel din capul listei.
  • Daca te uiti la clipul asta, poti descoperi ca triunghiul are 4 laturi sau nici una, ca religia calugarilor budisti e cea islamica, ca Fidel Castro e un cantaret, Tony Blair e un skater, iar Koffi Annan e o cafea, evident, si mai sunt alte cateva chestii dragute. (Cea mai tare mi se pare aia cu "The what...?" :D)
  • Daca ai impresia ca am ceva cu americanii si ca dinadins am cautat un filmulet despre prostia lor, uita-te la statistica asta. E facuta de unul de-ai lor.
  • Exista si metode mai interesante de a juca sah, ca asta.
O sa mai adaug mai incolo :)

Un comentariu:

ina bixade spunea...

Iubesc America si nu ma intereseaza tara asta dpdv politic, nu ma intereseaza imaginea americanilor in lume, care este un stereotype, care suna asa: americanii sint prosti. Parerea mea este ca oricine isi poate gasi un loc aici, indiferent de rasa, de educatie. E o tara a tolerantei, care rasfata prea mult, uneori. Americanii nu sint prosti asa cum le place multora sa ii catalogheze, ii caracterizeaza doar un lack of interest fata de rest, fata de ce se intimpla in lume, nu ii intereseaza, li se cam rupe, ezit sa ii numesc ignoranti, dar da, poate asta e un cuvint mai delicat, decit calificativul prosti. Am intilnit americani f. culti, cititi si lucrez cu oameni cu educatie, care vorbesc 3 limbi, care au o viziune clara asupra ceea ce se intimpla in afara Americii.. Asta e parerea mea.( si nu numai). Atit! Good Bye!