vineri, 15 august 2008

Amintiri muzicale

Uite o lista cu cateva melodii care imi placeau cand eram mic:




  1. Made in Romania:


2. Made altundeva:



  • Nana - Lonely, He's comming, Let it rain - Nana era cuul :D

  • Los del Rio - Macarena - doar pigmeii si aborigenii n-au auzit (inca) de melodia asta

  • Backstreet Boys - We'v got it goin' on, Get down, Everybody (Backstreet's back), The call - da, recunosc, am fost atins de febra BSB; bine ca mi-a trecut!

  • Mr. President - Coco Jumbo - "ia, ia, ia coco giamboooo....!"

  • Westlife - Uptown girl - e remake, da' e dragut

  • 5ive - Slam dunk da funk, If 'ya gettin' down, When the lights go out, Everybody get up, Got the feelin' - nu va speriati, aveam o caseta pe care o ascultam cand imi faceam temele; ajungi sa-ti placa, la un moment dat

  • Peter Andre - Mysterious girl - asta e de vara si mie imi plac melodiile de vara

  • Boomfunk MC's - Freestyler - un fel de Macarena a freestyle-ului

  • Dario G - Carnaval de Paris - melodia asta ma face sa ma gandesc la cam ce ar trebui sa fie fotbalulu (e de la videoclip, probabil)

  • Snap! - The power

  • MC Hammer - U can't touch this

  • Ace of Base - All that she wants, Happy nation, Don't turn around - am avut un episod si cu astia

  • Haddaway - What is love?

  • Londonbeat - I've been thinkin' about you

  • Los Lobos & Antonio Banderas - Cancion del Mariachi - ca am vazut filmul

  • Los Lobos - La Bamba
  • Eddy Grant - Gimme Hope Joa'nna - pe atunci nu stiam despre ce e vorba in melodie
  • Robert Miles - Children (Dream Version)

  • Lou Bega - Mambo no. 5, The Trumpet part II - trompeta o mai ascult si acum cu placere

  • Ricky Martin - Maria, Copa de la vida

  • Faithless - Insomnia, God is a DJ, We come 1

  • Scooter - Fire, Call me manana

  • Prodigy - Smack my bitch up, No good, Voodoo people, Poison, Breathe

(Cam ultimele 3 formatii sunt cele spre ale caror gen m-am indreptat.)

Trebuie sa recunosc ca mi-e lene sa stau sa caut toate melodiile pe care le-am pus la categoria "straineze", dar poate am ajutat pe careva sa-si aduca aminte de unele formatii sau de unii solisti care le-au placut in trecut.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ciudat cum odată cu anumite melodii din trecut revin şi amintirile din vremea respectivă. O listă reuşită ce m-a ajutat să nu-mi uit trecutul.