duminică, 30 martie 2008

Index de slabiciuni (leapsa)

Am luat leapsa asta de la Zuzu si o dau mai departe acum.
Slabiciunile mele ar fi cam urmatoarele:
  1. un sarut, un anumit sarut, nu orice sarut
  2. Milky Way, ciocolata alba aerata, inghetata turceasca, tort de banane, frisca de la cofetaria de pe linia lui 41
  3. plimbatul pe malul marii, "la botul valului", rasaritul pe plaja, briza care imi loveste fata, cloncanitul pescarusilor (sau cum c-o numi zgomotul pe care il fac ei), o melodie de vara la o terasa pe plaja cu bere rece in apropierea terenului pe care joaca fetele volei
  4. amintiri fericite si pozele care le imortalizeaza
  5. "poza perfecta"
  6. sa descopar mereu locuri noi si oameni noi si povesti noi
  7. un apus de undeva de sus de tot

Un comentariu:

Zuzu spunea...

Hihihihi, mi-a placut sa citesc niste slabiciuni care seamana oarecum cu ale mele...
La numarul 1 m-a trecuut un fior...pentru ca si in mintea mea pe primul loc e ceva asemanator...o atingere, iar un sarut este, pana la urma, tot o atingere...
Asa ca multumesc pt trezirea amintirilor mele latente(alta slabiciune,cred ca nedeclarata oficial).
Apoi mi-a atras atentia "poza perfecta"... Nu m-am gandit pana acum, dar sa stii ca si eu in fapt am cateva poze "perfecte"(nu neaparat numai cu mine) pe care le privesc mereu cu nemarginita admiratie, satisfactie(ca le am!!!) si incantare deplina, aproape fara sa ma satur...(deci slabiciune)
Mda... frumos!