duminică, 8 martie 2009

Leapsa de ziua femeii

Nici nu stiu daca ar trebui sa scriu ziua femeii cu litere mari, nici nu mai stiu, de fapt, care e insemnatatea lui 1 martie si care e a lui 8 martie... Mai tin minte doar ca in astea 2 zile dau martisoare la fete. Si o felicitare mamei, de 8 martie. Anul asta le-am dat un martisor unei doamne si surorii mele, iar felicitarea mamei a trebuit inlocuita cu un telefon. Am asa o senzatie neplacuta ca ce insemnau odata zilele astea se pierde in comercilizarea excesiva a orice aduce bani :(

Asa ca eu fac cadou azi o leapsa :))

Sunt
un siren :)) esuat pe uscat. De-as putea, as sta toata viata in mare.
Aş vrea sa calatoresc in jurul lumii.
Păstrez toate suvenirurile de pe unde am fost si amintirile de care sunt legate.
Mi-aş dori sa fac ceva bun cu viata mea. Momentan nu prea vad cum...
Nu-mi place sa fiu inconjurat de oameni inculti.
Mă tem sa nu fac rau cuiva.
Aud tot, dar ascult doar ce vreau.
Îmi pare rău daca gresesc (fara sa vreau).
Îmi plac ciocolata Milka (caramel si capsuni), calatoriile, lafaielile pe plaja vara, snowboardingul, sarmalele, Marea Egee, istoria, inotul si supermegaextra-placa mea video >:)
Nu sunt chiar ce-mi doream sa fiu cand eram mic, dar incep sa-mi revin.
Cânt sub dus. Mai bine spus rag; partea proasta e ca mi se reproseaza ca sunt afon...
Niciodată
nu spun ca exista ceva imposibil, poate doar incredibil.
Rar fac ceva iesit din rutina mea zilnica, da' si cand se intampla...
Plâng foarte rar si niciodata de suparare sau tristete, doar de prea mult ras; a fost un moment pe undeva prin liceu cand am incetat sa mai pot plange.
Nu sunt mulţumit deloc de ce am facut cu facultatea asta, dar ma redresez putin cate putin.
Sunt confuz atunci cand am prea multe optiuni sau cand nu am niciuna...
Ar trebui sa ma indragostesc. Da, asta ar fi cool :))
Am nevoie de prieteni. Ei sunt cei care ma imping de la spate, desi nici nu stiu asta.

Ca orice leapsa, o dau mai departe; ca de fiecare data, cui mai citeste asta.

Niciun comentariu: