vineri, 6 martie 2009

Leapsa

A inceput (de ceva timp :P) un nou an. Eu incep o leapsa, luata de aici, normal.
Fara alte introduceri, care ar trebui sa fie ele insele un post, sa incepem...


*** Ce îti place sa faci atât de mult încât ai plati pentru asta?
-Sa calatoresc muuuult... in jurul lumii, sa cunosc tot felul de oameni interesanti cu povesti de viata hranitoare pentru inner-self'ul meu, sa iau cina la apus si soarele sa se coboare in mare.

***Daca ai afla azi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
- As scrie cele 2 carti pe care mi le tot jur ca le voi scrie, as munci 4 ani pe rupte ca sa vad lumea in anul care mi-a ramas, as face tot ce acum imi spun ca nu e inca momentul si nu as spune nimanui ca as muri peste 5 ani.

***Daca ai câstiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
- Nu, in mod sigur. Le-as da jumatate din bani alor mei si de restul as calatori prin lume. Acum probabil ca as fi ajuns prin India...

***Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar din tara?
- Un nou succes editorial pentru acest om, deja celebru ca prima persoana dublu nominalizata la premiile Nobel, pentru doua categorii diferite: literatura si pentru pace; tata a cinci copii de care e foarte mandru, este un exemplu de viata plina de succese, pentru ca in tot ce a realizat a pus suflet si pasiune. La 37 de ani, este si primul roman care a calatorit prin toate cele 200 de tari ale lumii, calatorie in care a si intalnit-o pe sotia sa, fosta Miss Univers...

***Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerera?
- E greu de data seama cum o sa fie viata fara el...

***Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
- Ce cauti aici? Eu mi-am trait viata, traieste-ti-o si tu pe a ta!

***Când erai mica ce le raspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare?
- Pff... pai am trecut prin toate felurile de slujbe, de la cioban, tractorist si lacatus (:)))) la judecator, procuror, manager de multinationala. Culmea e ca niciodata nu am zis inginer...

***Ce ai face, daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
- As deschide un muzeu cu 200 si ceva de camere si in fiecare camera as prezenta cate o tara.

***Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
- Vine bunicul; o fi el incapatanat ca un catar si uneori ursuz, da' daca ii faceti o oala de sarmale e al vostru... :)))))))

***Daca ai putea acum sa te proiectezi în viitor, în ultima zi a vietii tale si sa îti iei un interviu, care sunt alea 3 întrebari pe care ti le-ai adresa?
- Care e cea mai frumoasa amintire?
- Care e reteta succesului?
- De ce naiba trebuia sa te apuci de cascadorii la 95 de ani?!

Cam atat, se pare. Uitandu-ma retrospectiv la ce am scris, se pare ca eu tre' sa calatoresc mai mult...
Cat despre leapsa, daca se simte careva capabil sa duca asa ceva mai departe, e invitatul meu ;)

Niciun comentariu: