duminică, 12 aprilie 2009

Vegetale

Sunt plictisit, deci vegetez pe scaunul asta si n-am chef sa fac nimic, dintr-o suma de factori care da ceva cu LN... Asa ca hai sa mai zic si eu ceva, ca n-am mai activat de ceva timp...

*De cateva zile, cineva de la Yahoo! vrea sa faca cunoscut faptul ca eu sunt ceva mai special si iesit din comun sau poate ca au descoperit ca am ceva sange albastru in mine, caci toti mai multi posesori ai ID-ului meu de messenger ma acuza ca am o coronita in dreptul numelui. Iar eu habar n-am ce cauta acolo :D

*Vineri seara a fost prima petrecere EUROAVIA Bucuresti. Mai exact, dupa ce am vizitat Observatorul Astronomic, am fost in clubul El Grande Comandante unde am petrecut pana spre ora 3 dimineata. Sa tot fi fost vreo 10-15 care au mers si in club, din cei 20-30 care au venit la observator. Am vazut si eu pentru prima data inelele lui Saturn. Tot e ceva! Cat despre party, a fost marfa! M-am distrat! :D

* Maine sunt Floriile si am doi sarbatoriti dintre apropiati. Sora si fostul coleg de camera. Se preconizeaza o zi inceputa cu tort si terminata cu bere. Tortul il dau eu, berea sper sa o primesc. Am o cofetarie proprie si personala unde merg sa savurez cea mai buna frisca pe care am mancat-o vreodata. Tot de-aici i-am luat sora-mii tortul si acum doi ani, asa ca nu o sa stric traditia. Cat despre bere, tot traditia impune ca fostul coleg de camera, actual vecin (perete-n perete cu mine), sa faca cinste de zilele lui. Si momentan mi s-a deschis apetitul de bere. O fi de la astenia asta de primavara...

*Aseara in club am luat contactul din nou, dupa un an de abstinenta, cu o tigara. Tentatia a fost prea mare, toata lumea din jurul meu fuma. Am zis ca oricum fumez pasiv, macar sa vad care mai e faza. Am luat o tigara, in strigatele de disperare ale tuturor din jurul meu, si am aprins-o. Am tras un fum si am aruncat-o. Se vede ca m-am lasat. A avut un gust teribil. Am pasat-o unui coleg care a fost bun cu mine si m-a ajutat la greu, fumanand-o el. M-am lecuit de fumat pentru cel putin inca un an...

*Sunt inca nehotarat unde sa fac Pastele. Traditia si obiceiurile ma cheama acasa, printre ai mei, la ciocnit oua rosii si mancat drob de porc (sic!), dar anul asta am primit o invitatie departe de casa, cu fostii colegi de camera, de la actualul coleg. Om trai si om vedea...

Avand in vedere ca am trecut in maine, tuturor celor cu nume de flori, indiferent de varsta, culoare sau sex :D le urez sa traisca cu numele si sa nu uite ca e ziua lor si sa faca cinste :P La multi ani!

Niciun comentariu: