luni, 19 noiembrie 2007

leapsa cu carti

Am primit leapsa asta de la Zuzu si trebuie sa o dau mai departe:

*Ultima carte citita:
                  -REM
, de Mircea Cartarescu - o carte dragutica, dar cam previzibila
       
sau
                  -Libertatea urii,
de C.T.Popescu - pur stil cetepescian, critic pana in maduva oaselor. Mi-a placut la nebunie.
             
Nu stiu care dintre ele este ultima terminata, pentru ca le-am citit in tren spre Bucuresti si nu mai tin minte de care m-am apucat prima. :D

*Ultimele carti incepute si neterminate:
                  -În Zodia Satanei: Reflexiuni asupra politiciii internaţionale,
de Regele Carol al II-lea - un prim-plan al celui de-al doilea razboi mondial, expus de... dar cred ca stiti cine a fost :P
                  -Floris, dragostea mea, de Jacqueline Monsigny - o carte de tren, nu e asa siropoasa cum ar putea parea din titlu (daca era, o aruncam pe geam imediat), e genul capa si spada, cu Petru cel Mare si Cartouche. O voi mai deschide cand voi mai merge cu trenul.
                  -Jurnalul lui Malte Laurids Brigge, de Rainer Maria Rilke - o carte destul de grea, complicata, greu de digerat. M-am apucat de cateva ori de ea, dar de fiecare data uitam inceputul...

Dau mai departe leapsa asta oricui nu e Zuzu :D numai sa ma anunte si pe mine cu o parere.

Niciun comentariu: