miercuri, 16 ianuarie 2008

2008...

Iata-ma la primul post din anul asta... Din varii motive, nu am scris pana acum nimic (examene + proiecte + referate, vacanta, lipsa de net, indecizie...) si, sincer sa fiu, nici acum nu stiu sigur cu ce sa incep. In primul rand 8-ul e o cifra rotunda sau grasa, cum imi place sa-i zic, si asa sper sa fie si succesele pe anul asta. Apoi mai e si anul Sobolanului, cum mi-a demonstrat Remy prin Zuzu. Personal, nu as denumi un an dupa o astfel de rozatoare, dar probabil ca acum cateva mii de ani, cand si-au scris chinezii prima oara Zodiacul, sobolanul era un fel de Tinkerbell sau Bubbles pentru ei. Oricum, zic ei bine ce zic in zodiacul lor, deci sunt OK si cu numele asta.

Sa vedem ce mai avem anul asta... Ar fi CE de fotbal din Austria-Elvetia, pe care o sa-l urmaresc intr-un mare stil la TV, pentru ca se suprapune cu - evident, nu-i asa? - sesiunea mea din vara. Deci ciuciu! mers la austrieci si vazut live! Dar fie el orice examen o fi, cand are Romania meci cu Italia, Franta si Olanda, ma lipesc de televizor. Desi nu cred ca exista profesor indeajuns de cretinoid sa puna un examen atunci cand nu vine nimeni. (Era unul odata la o emisiune TV, in timpul unei partide a nationalei de fotbal, si zicea ca poate sa se si strambe pe sticla, ca oricum nu-l baga nimeni in seama. Cred ca era Badea...) Tot din domeniul sportului, dar - culmea(?) - cu un impact mai mic asupra populatiei noastre mioritice, anul asta avem parte si de o Olimpiada, de data asta la Beijing (Apropo: de ce i se mai zice Peking capitalei chineze?!). Asta o sa tina intre 8 si 24 august, deci as putea sa ma duc sa o vad live, dar ceva imi spune ca n-o sa ma duc... Daca scriam asta ieri, as fi zis ca un alt eveniment ar fi Oscarul, unde ar fi trebuit sa il avem ca participant pe Mungiu, cu celebru-i "4, 3, 2", dar se pare ca Academia s-a gandit ca nu au trecut destui ani pana ca un roman sa obtina nominalizarea la vreun premiu... Dar marele, extraordinarul si gloriosul moment al anului 7516 de la Facerea Lumii este excursia mea la Hamburg, via Londra, din februarie. In principiu, trebuie sa ascult cum vorbesc niste experti de la Airbus si Lufthansa despre cabinele pilotilor. Dar se prevede si (macar) o betivaneala... Ar mai fi, apoi: momentul 16 iulie, cand mai

implinesc un an la aia deja parca prea multi; momentul 15 iulie, cand ne dau afara din camin,

deci se termina anul universtiar '07-'08, deci nebunia de vara incepe; 3 zile din iulie si august o sa fie Sensation White si Black, plus ceva mai slabutul si micutul Liberty Parade; in septembrie o sa mai adorm prin Vama la StuffStock (poate; depinde daca o sa mai fie sau nu preturi mari la bilete); tot prin august-septembrie am convocare la nationala aka sesiunea de restante; la urma vine fatidicul 1 octombrie cand incepe anul 4... Exista o mica posibilitate pentru un si mai mare, si mai extraordinar si si mai glorios moment decat Hamburgul: Scoala de Vara din Madrid, prin august, dar momentan e in faza de proiect, nu e nimic sigur; singurul defect al si mai gloriosului Madrid este faptul ca o sa fiu relativ departe de mare si asta tocmai pe timpul verii. Dar ma gandesc ca si spaniolii aia trebuie sa fi gasit o

modalitate sa ajunga la mare...

Rezolutii pentru 008 (ca sa zic ca baietasii) nu prea am. Sau nimic nou... Aceleasi chestii: sanatate, noroc la examene, ceva mai mult decat 0 noroc in dragoste si sanatate alor mei. A! Si sa am bani ca sa traiesc decent. Orice alta surpriza frumoasa e binevenita. Orice alta surpriza neplacuta e binevenita sa ajunga la altii. Asta ca sa nu ma acuze lumea ca sunt egoist...

In mod normal, acum ar trebui sa povestesc cat de minunat si de incredibil si nemaipomenit a fost anul 2007. Dar, pentru ca postul asta este dedicat oo8-ului, o sa zic doar atat: sper ca 007 sa fie mai plictisitor decat 008 :) , desi e destul de greu, pentru ca nu pot spune ca m-am plictisit vreun pic anul trecut.

Cat priveste domeniile mature gen politica, economie, religie, stiinte si mai stiu eu ce, nu le dau eu prea mare importanta, desi stiu ca au un impact major asupra mea, orice as face. Sper sa nu inceapa inca al treilea razboi mondial, ca n-am terminat facultatea; la economie nu prea ma pricep, dar sper sa nu avem parte de un crah ca am inteles ca un crah e ceva cah-caca; la religie singura chestie nasoala ar putea sa fie chiar sa vina sfarsitul lumii sau poate sa mai inceapa musulmanii vreun jihad... sau sa se uneasca toate religiile sub una singura, mondiala si globala (ca deja s-a inceput); in domeniul stiintei am o frica reala de posibilitatea ca inteligenta artificiala sa o ia razna si sa traim pe viu scenele din Terminator, pentru ca toti oamenii de stiinta sunt de acord ca robotii sunt viitorul si noi o sa ne dam la o parte; in rest... sa nu explodeze centrala de la Cernavoda, ca-s ai mei prin apropiere si sa nu se gandeasca vreun arabitoi sa-si puna o vesta de C4 pe el si sa faca frumos intr-o piata in care sunt si eu... Cam astea ar fi doleantele mele in privinta domeniilor "de oameni mari", cum le ziceam cand eram mic.

A! Ar mai fi o mica chestie, insignifianta as putea spune... N-ar strica sa intalnesc si eu o Ea anul asta... Nu, chiar deloc...



 

Un comentariu:

Anonim spunea...

:) Ma bucur muuult pt tine ca mergi la Hamburg via Londra:P Sper sa-ti iasa si faza cu Madrid. In rest, bucura-te de fiecare zi, fiecare saptamana, luna, an. Merita! O Ea o sa vina cand o sa fie momentul. Nu tanji dupa o ea pentru ca se zice ca vine cand te astepti mai putin. Asa ca, asteapta-te mai putin:D Mult succes, oricum si pe planul asta!:) Si... spor la invatat pt examene!:D