joi, 27 mai 2010

Karaoke Show

Am fost aseara in Caterinca, la ziua lui Radu. A fost fun, mai ales dupa partea in care era mai toata lumea luata si ne-am apucat de cantat. Nu stiu din ce motiv, de data asta Youtube-ul n-a vrut sa fie la fel de intelegator ca datile trecute si le lua 5 minute sa gaseasca o melodie, de ti se ducea tot cheful.

Anyway, am ajuns in camin pe undeva pe la 3-4 dimineata, dar de culcat m-am culcat la 5 ca m-a apucat pe mine dorul de uitat la Mummy III: Tomb of the Dragon Emperor, ca nu-l mai vazusem de mult. Proasta idee, asta cu culcatul... La 7 jumate m-a trezit o raza de soare care m-a palit atat de fierbinte ca m-am dus sa beau ceva, ca muream de sete. Alta idee proasta, asta cu ridicatul, dupa cele 5+ beri de aseara (de 5 stiu, adica...). Apoi o alta idee nastrujnica: sa incerc sa dorm cu geamul deschis, ca sa intre toata caldura in camera. M-am lasat si de asta destul de repede. Am incercat chiar si sa dorm pe jos, ca era mai racoare, dar s-a intors colegul de camera (de unde putea sa se intoarca la ora aia, habar n-am!?) si m-am speriat si m-am ridicat. El a plecat la facultate, eu am incercat iar sa dorm, dar pana la urma m-am dat jos din pat si m-am pus la calculator si am dat pe domnul Youtube...

Dupa ce am cantat de vreo 3 sau 4 ori asta:



am ajuns inevitabil la asta:



Nu puteam sa nu cant asta:



apoi am trecut la Frankie, dar m-a facut la asta:



asa ca m-am intors la o melodie care imi place mult si care e mai de viata, adica asta:



Am incercat si Sway, dar nu era ziua potrivita, se pare. Dar la capitolul melodii latino am dat peste asta:



si versurile m-au facut sa crap de ras. Dar curiozitatea m-a facut sa le caut si asa am dat peste site-ul asta, unde poti gasi melodiile de pe Youtube cu versurile aferente si poti sa canti mult mai usor. Sub impulsul latino, am mai lalait-o pe asta:



si la sfarsit mi-am adus aminte de No Mercy si am cantat







si



(Cam multe de la ei, nu? :)) Eh, am avut un CD,cand eram in generala, pe care l-am ascultat de vreo suta de ori si acum mi-am adus aminte.)

Si cu asta s-a incheiat sesiunea mea de karaoke de azi, ca a venit Codrin la mine si nu-mi place sa cant cu spectatori, asa, dis de dimineata. Sper ca n-am deranjat pe nimeni, am incercat sa fiu cant mai silentios, pentru orele alea matinale.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat.Imi place seria melodiilor de karaoke cantate de tine.Deci uite cum descopar eu ca tu ai talent si la cantat :P

ShortCutt spunea...

asta cu talentul la cantat e relativa. adica eu zic ca am cantat, dar la fel de bine cineva poate sa sustina ca de fapt am lalait :P