duminică, 30 mai 2010

Oracoleapsa :D

Am mai preluat o leapsa, tot de la Andreea. Asta e un fel de oracol, din cele pe care le completam cand eram mici. Eu nu am prins prea multe, ca mai mult aia mai mari le completau si eu eram inca prea mic ca sa am asemnea pretentii. (Vorbim acum de clasa I sau a II-a.) Hai sa vedem ce iese:

Daca eram un anotimp ... eram sigur vara!
Daca eram o luna ... eram luna iulie.
Daca eram o zi a saptamanii ... eram sambata.
Daca eram o parte a zilei ... eram seara.
Daca eram un animal marin ... eram un delfin.
Daca eram un animal de uscat ... eram un tigru.
Daca eram o virtute ... eram intelepciunea.
Daca eram o planeta ... eram Neptun.
Daca eram un lichid ... eram mercur.
Daca eram o piatra ... eram o perla.
Daca eram un metal ... eram argint.
Daca eram o pasare ... eram un vultur.
Daca eram o planta ... eram un palmier.
Daca eram o stare a vremii... eram o zi insorita.
Daca eram un instrument... eram un pian.
Daca eram un sentiment... eram satisfactia.
Daca eram un sunet ... eram un sunet de saxofon.
Daca eram un cantec ... eram "Now we are free" - Enya.
Daca eram un film ... eram "Sweet November".
Daca eram un serial ... eram "Band of brothers".
Daca eram un oras ... eram Paris.
Daca eram un gust ... eram dulce.
Daca eram o aroma ... eram caramel.
Daca eram o culoare ... eram argintiu.
Daca eram un material ... eram matase.
Daca eram o parte a corpului ... eram fata.
Daca eram un drog ... eram o cafea.
Daca eram un accesoriu ... (nu suport sa fiu un accesoriu).
Daca eram o expresie a fetei ... eram cea de dracusor >:).
Daca eram o materie ... eram istoria.
Daca eram un personaj de desene animate ... eram Remy din "Ratatouille".
Daca eram o forma ... eram o stea.
Daca eram un numar ... eram 7.
Daca eram o masina ... eram un monster truck.
Daca eram o haina ... eram un costum de scufundari.

3 comentarii:

Andreea spunea...

hehe cute raspunsurile tale!

Andreea spunea...

aww si eu vreau cafea :D

ShortCutt spunea...

:)) eu am ales primul :P