joi, 20 mai 2010

Leapsa cu melodii vechi

Am preluat o leapsa de aici, de la Andreea de pe blog. Trebuie sa mentionez 5 piese oldies care m-au atins... Hai sa nu spunem atins, ca are tente gay, sa zicem sensibilizat... Deci, 5 piese oldies care m-au sensibilizat de-a lungul anilor. Ca sa fie mai usor, o sa aleg artisti diferiti, ca sunt unii de la care as putea spune 5 melodii preferate.

Pai ar fi asa:

Vama Veche - Vara asta... -> Prima melodie care mi-a placut de la ei si care si-a pastrat efectul benefic pana acum. O ascult de fiecare data cand ma duc acasa sau atunci cand sunt suparat/deprimat/debusolat. Efect garantat!



Queen - Bohemian Rhapsody -> M-a marcat inca din frageda pruncie melodia asta. Desi la inceput intr-un sens negativ (faza cu capetele era spooky pentru un copil de varsta mea), cu timpul am apreciat melodia la adevarata valoare si imi doream sa fiu un Freddy Mercury cand ma fac mare. Desigur, apoi am aflat ca era gay si ca a murit de SIDA...



Faithless - God is a DJ -> Melodia care m-a introdus genului asta de muzica. Imi provoaca inca aceiasi fiori pe sira spinarii cand o ascult. Si videoclipul e bestial.



Stela Enache si Florin Bogardo - Ani de liceu -> Cei mai frumosi ani ai mei au fost anii de liceu, iar melodia asta a fost chiar melodia cu care i-am incheiat. In primii ani de facultate imi dadeau lacrimile cand o auzeam din nou, acum pot sa ma stapanesc, desi emotia e la fel de mare ca atunci.



Bobby McFerrin - Don't worry, be happy -> Ma cunosc cu melodia asta de mult si pentru mine va ramane intotdeauna in amintire ca un perete desenat cu graffity si ca un sezlong pe o plaja pustie, intr-o zi calda de vara.



Leapsa merge in continuare la Zuzu si la cine mai doreste.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Deci cum am uitat eu de Faithless?! si cum am uitat si de melodia "Ani de liceu"?! Vai ce lista draguta!

ShortCutt spunea...

si sunt atatea zeci de melodii pe care nu le-am mentionat. ar fi fost un post prea lung daca le scriam pe toate.